Steek je handen uit de mouwen met GAMMA

Het is opnieuw terrasjesweer! Heerlijk om te genieten van het warme zonlicht en om de batterijen terug op te laden. Ook je huis kan een opkikker gebruiken. Het ideale moment om je mouwen op te rollen en te klussen in en rond het huis. Of nu je gevel een nieuwe lik verf kan gebruiken, je trendy en fris behangpapier wil of nieuwe jaloezieën gaat plaatsen, met GAMMA ben je in veilige handen.
Heb je je buik vol van dat oude behangpapier? Tijd om je schietlood en behangerslijm vanonder het stof te halen. Blaas terug leven in je huis met trendy vliesbehang van bij GAMMA. Een hip motiefje en je woning voelt in een wip als nieuw aan. Leuk detail, met vliesbehang breng je de lijm aan op de muur, wat veel gemakkelijker werkt. Ook het verwijderen is kinderspel. Maak een hoekje los en je kan zo de volledige behangbaan van je muur halen.

Hoe zeer we ook kunnen genieten van een felblauwe hemel en een stralende zon, onderzoekers zijn het erover eens dat een donkere slaapkamer onontbeerlijk is voor een verkwikkende nachtrust. Gun je lichaam zijn rust met de verduisterende rolgordijnen van GAMMA. Stofwerend en makkelijk te plaatsen.

Je woonkamer of keuken kan ook af en toe wat schaduw gebruiken. De aluminium jaloezieën van GAMMA zijn in verschillende maten verkrijgbaar. In tijdloos wit, zwart of bruin krijgt elke kamer meteen een elegante toets.

Ook je muren en plafonds kunnen een opfrisbeurt gebruiken. GAMMA’s Muurverf (10+5L gratis) of 1xDekkend (10+2L gratis) zijn beschikbaar in wit en gebroken wit en het resultaat is goed afwasbaar. In een mum van tijd is je huis helemaal klaar voor de zomer! Trek dus je overall aan, stroop je mouwen op en ga aan de slag.

Prijzen:
Zie op Gamma.be of kijk bij je dichtstbijzijnde GAMMA dealer.
Producten beschikbaar vanaf 8 mei tem 27 mei 2013.

PB-Gamma-handen-uit-de-mouwen.pdf

PDF - 1.9 Mb