Nood aan kleur maar geen inspiratie? GAMMA helpt je uit de nood met de eerste Nationale Kleuradviesdag

Zin in een nieuw kleurtje in huis maar geen benul van wat je wel en niet mag combineren?  Geen probleem, GAMMA helpt je uit de nood door gratis kleuradvies te geven. Samen met Levis, organiseert GAMMA op zaterdag 23 juni de eerste Nationale Kleuradviesdag. Win gratis advies in bij een professionele styliste van Levis in een GAMMA in je buurt. Alle 83 GAMMA-winkels in België nemen deel aan de Nationale Kleuradviesdag. Hoe kan je deelnemen? Schrijf je in via het gratis nummer 0800/24111. Bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08.00 tot 18.00 en op zaterdag van 09.00 tot 17.00.

Beken kleur

Kleur is het middel bij uitstek om een compleet ander interieur te creëren. Kleuren kiezen die passen in je interieur is niet altijd even gemakkelijk. Trends veranderen, smaken verschillen en bij elke woning passen andere kleuren. Experimenteren met verf en kleur tot je een geslaagde combinatie vindt, is zeker mogelijk, maar dan ben je al snel heel wat geld en tijd kwijt. Dus ben je van plan om te verhuizen, je huidige huis te verbouwen of heb je gewoon zin in meer kleur? Dan kan je zaterdag 23 juni terecht bij GAMMA voor kleuradvies op maat.

Thuis door kleur

Kleur is één van de belangrijkste sfeermakers in huis. Kleuren bepalen onze stemming, maken ons blij en stimuleren onze zintuigen. Kleur bekennen en bewust voor kleur kiezen is niet voor iedereen weg gelegd, vaak uit angst om verkeerde kleuren te kiezen. Zo kan een knalrode muur het mooiste van je huis benadrukken of juist de aandacht afleiden van kleine dingen die je minder mooi vindt. Ook kunnen kleuren verschillende stijlen of bestaand kleurgebruik met elkaar verbinden. Een goed gekozen kleur is in harmonie met andere tinten (houtwerk, vloeren, inrichting) en past in de ruimte en haar functie. Een goed gekleurd huis voelt daardoor prettig en harmonieus aan, verveelt nooit en wordt een echt thuis.

Consumenten kunnen bij vragen contact opnemen met GAMMA via 03/202.53.00.

GAMMA België
In België behoort GAMMA tot de top 3 in de Doe Het Zelfwinkels. Wekelijks komen bij de 83 GAMMA winkels in België een 160.000 klanten over de vloer. Een 1000-tal medewerkers staan op de winkelvloer de klanten ten dienste.

Via de doe-het-zelfwinkels GAMMA biedt Intergamma consumenten producten en diensten aan voor alle constructie -en verbeteringsklussen in en rondom het huis. Voor meer informatie: www.gamma.be

Sally Herygers

Pride/TBWA

Persberichten in je mailbox