De lente kriebelt bij GAMMA

Ga kleurrijk en stijlvol de lente in

Heb je het gehad met de koude winter- en natte herfstmaanden? Snak je naar wat zonlicht op je snoet in het groen? Bij GAMMA voelen we de lentekriebels opsteken. Heerlijk relaxen in de tuin, gezellig barbecueën met vrienden of familie of je tuinmuren een nieuwe lek verf geven, GAMMA verwelkomt de lente met open armen.
Wie bij het minste straaltje zonlicht de tuin opzoekt, zal zich helemaal thuis voelen in het Fiorentina ligbed (adviesprijs € 119) of het houten meubilair van Victoria (adviesprijs € 149)

Droom je graag weg? Dan zal je in je nopjes zijn met onze beachset met staander. Een goed boek lezen, een dutje doen of gewoon naar de voorbijdrijvende wolken kijken, met deze hangmat tover je in een mum van tijd elk hoekje in je tuin om tot de ideale relaxatieplek. (adviesprijs € 89)

Schijnt de zon iets te fel? De vrolijke Shanghai parasol beschermt je tegen de zon in stijl en zorgt voor een gezellig Oosters accent. Verkrijgbaar in blauw of rood. (adviesprijs € 55)

Barbecues roepen warme taferelen op van gezellig tafelen met vrienden en familie. De houtskoolbarbecue Major van barbecook zorgt dankzij het QuickStart aanmaaksysteem in een mum van tijd voor een heerlijke maaltijd en is beschikbaar in verschillende trendy kleuren. (adviesprijs € 159)